Wat ich bemerk han,

Mehr
1 Jahr 5 Monate her - 1 Jahr 4 Monate her #1 von Renate Pütz
Wat ich bemerk han, wurde erstellt von Renate Pütz
Wat ich bemerk han, dat hück MANCHE Fraue dem Wunsch, oder Befehl vom Vatter nitmie nohjonn. Ich denke an de Influizerinne, met dä Plastik-Bröß,  dä Tattos, dä Jummi-Reife-Leppe un dä opjeklävte Fingernähl.   Met de Johre weed dä Botox-Doktor immer öfter besök. Bei em wäden de Fahle zojespritz - dat Fleisch wat labbelt avjeschnedde - un dä Res zesammejetrocke. Erjebnis es en Pärjamenthuck, die ussüht, wie e Avträckbild.Kaschiert weed et üvver en Kosmetikerin. Natürlich jehöt zoo MANCHE moderne Fraue och eine Spejelschrank met Färv un Pinsele. Ob Anstricher suvill Färve un Pinsele han?Für dat Fett, wat üvverall zoovill es, jit et Avsauchmaschine un Fijur-Operateure.  Die Jymastik weed em Alter widder intensiviert - neu Bilder wäde jeknipps - un alles staunt un fröch, wat hät die dann jemaat?  Joo, da Frauebild von EINIJE hät sich extrem jeändert, offenbar -  woor un es dat alles doozo dringend nutwendich - öm up to date zoo sin. Modern och, de Löcher en de Jeans, oder die eng anliejende Strömpstiffele die nahtlos en de Neoprenbozz üvverjonn. Up to date, up to date. 

Et es ein Spaßdarstellung, wobei mer nur Extreme beschrivve han.

Metjeschrivve hät Bernd Offizier


Bilderquelle frei aus Werbung
Anhänge:
Letzte Änderung: 1 Jahr 4 Monate her von Bernd Offizier.

Bitte Anmelden um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.430 Sekunden

Wer ist online

Aktuell sind 90 Gäste und 3 Mitglieder online