Zusammenfassung von einem Karnevalsauftritt,

Mehr
4 Jahre 1 Monat her - 4 Jahre 1 Woche her #1 von Bernd Offizier
Zusammenfassung von einem Karnevalsauftritt, wurde erstellt von Bernd Offizier
Zusammenfassung vom Auftritt, 16.02.2020, des Senat-Chors der Fidelen Bröhler * Falkenjäger in der Seniorensitzung bei den Treuen Husaren im Tanzsportzentrum Brühl.

Präsis Gerd Schmitz woor jood drob, ävver unjläubisch! Wie mir enjetrocke sin hät hä jefroch: " Jehören die noch all doozo?", verständlich, als die eezte schon ob dä Bühn stonde, komen noch emmer mie us däm Foyer.

Nodäm mir uns dann ob dä Bühn zoteet hatte, hät hä die janze Prominente en unsere Reihe vürjestellt. Zweschendurch hät et Ingrid, de Assistentin vom Präsis, met "JABIKO" mem Bürjermeister Bröderschaf jedrunke un dä jebütz!

Et Kinderprinzenpaar kom och noch ob de Bühn und hät joden Daach jesaat un mir dobei ne Orden ömjehange.
Wunderbar, donoh sen uns doch noch e paar Minute zum Singe üvverichjeblevve, wobei dä Saal kräftich metjesunge hät, un uns Mikrofonusjäng en dä Hingerjrund buxeed hät, meer kunt sie eije Wood nit mie verstonn. Natürlich wolten die och noch en Zujabe.


Dohinger han ich dä Präsis jefroch: "Solle mir dann em nächste Johr widder komme?", et Ingrid fehl em - mit singer "Schlabberschnüss" - en et Wood un sät: "Ihr kutt jo suwiesu - och ohne Enladung!", ohne Kommentar,
et Ingrid hät immer Räsch un et letzte Wood!
Ävver noch ein Anmerkung: Mir han vill, vill Spaß jemaat - un och selvs jehat.

Ewald Schmitz taucht überall auf!
Anhänge:
Letzte Änderung: 4 Jahre 1 Woche her von Bernd Offizier.

Bitte Anmelden um der Konversation beizutreten.

Ladezeit der Seite: 0.499 Sekunden

Wer ist online

Aktuell sind 245 Gäste und keine Mitglieder online